  • 1. Data: 2007-04-24 12:59:07
    Temat: zaliczka na podatek - zapomniana
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Witam,

    mam problem - tzn, mam nadzieje ze nie wielki
    nie wpłaciłem zaliczki za PIT do 20tego :(

    jakie mogą być teraz konsekwencje?
    po prostu zapomniałem :((

    --
    pozdros
    icek

  • 2. Data: 2007-04-24 13:07:33
    Temat: Re: zaliczka na podatek - zapomniana
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 24.04.2007 icek <i...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Witam,
    >
    > mam problem - tzn, mam nadzieje ze nie wielki
    > nie wpłaciłem zaliczki za PIT do 20tego :(
    >
    > jakie mogą być teraz konsekwencje?
    > po prostu zapomniałem :((

    Żadne. Wpłać, jeśli kwota jest duża, to dolicz odsetki (ale
    to tak z kilkadziesiąt tysięcy musiałoby być tej zaliczki, żeby za te kilka
    dni się uzbierało te 6 zł czy ile teraz tam próg wynosi :) i tyle. Nikt
    nawet nie zapyta o co chodzi. Podobno trzydzieści kilka procent podatników
    nie wpłaca podatku na czas przynajmniej raz w roku.

    Karalne jest dopiero *uporczywe* niewpłacanie podatku (cokolwiek to
    znaczy).

    Oczyiście dotyczy to tylko swoich podatków, zaliczki za PIT-4 musisz
    wpłacać na czas.
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2007-04-24 13:15:17
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Samotnik napisał(a):

> [...]
    > znaczy).
    >
    > Oczyiście dotyczy to tylko swoich podatków, zaliczki za PIT-4 musisz
    indywidualna działalność gospodarcza, zaliczka "za mnie" tylko

    --
    pozdros
    icek