  • 1. Data: 2003-01-24 22:22:05
    Temat: zaliczki na wynagrodzenie
    Od: "Mariusz Jakubowski" <s...@...v.pl.wyciachaj.to>

    witam grupowiczow
    mam pytanie do ksiegowych (pelna ksiegowosc)dotyczace wyplaty zaliczek na
    poczet wynagrodzen. wyplaty zaliczek nastapily w grudniu 2002 ksiegujac
    tylko wyplate zaliczek a koszty i reszta wynagrodzenia w styczniu 2003 czy
    tak mozna? oczywiscie od kwot zaliczek zostaly odprowadzone podatki i
    ubezpieczenia.
    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2003-01-25 19:06:16
    Temat: Re: zaliczki na wynagrodzenie
    Od: "Lora" <l...@i...pl>

    > tylko wyplate zaliczek a koszty i reszta wynagrodzenia w styczniu 2003 czy
    > tak mozna? oczywiscie od kwot zaliczek zostaly odprowadzone podatki i
    > ubezpieczenia.

    tak. mozna.w przypadku kiedy jest to lista płac styczniowa 2003, ale
    jesli dotyczy grudnia - to koszty dotyczace roku obrach.2002 ksiegujemy w
    grudniu.

    Lora