  • Data: 2002-09-11 00:50:11
    Temat: Re: zaniechanie wpisywania faktury
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 10 Sep 2002 22:01:26 +0200), "Karol"
    <a...@a...poczta.onet.pl> był(a) napisał(a):

    >Odpowiedz prosze, czy Ty sam wymyslasz takie absurdy, czy tylko opisujesz
    >samo zycie?

    No ja absurdy? Przecież mówię, że mini-hurtownie komputerowe takie jak
    Microman, Action, Pronox sprzedają tylko klientom, z którym mają
    umowy. A warunkiem zawarcia umowy jest okazanie wpisu ze stosowną
    pozycją...

    >Druga kwetia: to co tak sie uparles na ten "wpis do ewidencji"?
    >Przypominasz mi kontrole z US, ktora zapytala sie dlaczego "bank" handluje
    >"smołą i pierzem" skoro nie ma takiej dzialalnosci wpisanej do statutu
    >spółki.
    >Na odpowiedz, ze tak interes sie trafił do zrobienia przestali zadawac
    >dalsze glupie pytania.

    No niestety któś te wpisy wymyślił i nie na darmo są z tym problemy...
    Więc jakkolwiek niepotrzebne, to jednak to nie fikcja...

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)