  • Data: 2004-09-13 06:40:16
    Temat: Re: zaokrąglanie wartości na fakturze
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 11 Sep 2004, RoMan Mandziejewicz wrote:

    >+ Hello Gotfryd,
    [...]
    >+ >>+ > Natomiast jakby to miało iść do pojedynczej indywidualnej kieszeni...
    [...]
    >+ > Ja pisałem o *skali kraju* - kiedy owa suma liczona wobec miliardów
    >+ > (w setkach) złotych budżetu oczywiście utonie bez śladu :)
    >+
    >+ Ale koszt jej obliczenia może być wyższy niż zysk...

    E, no, w takie szczegóły nie wnikałem: w końcy "opłata przesyłowa"
    była ? Była. Koszty ściągania szacowano na 1,5 do 3 razy wyższe niż
    wpływy ? Szacowano. No i co ?
    No i wprowadzono "podatek Belki" :) - którego koszt[1] podobnoż
    powoli zaczyna zbliżać się do przychodu... :[
    Oczywiście masz rację :)

    [1] Oczywiście licząc *wszystkie* koszty - obsługi w systemach
    bankowych też...
    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)