  • 1. Data: 2004-05-08 08:39:16
    Temat: zarejestrowanie um. leasingowejw US
    Od: "Mariusz" <m...@w...pl>

    Witam!

    czy jezeli dalem kopie umowy leasingowej (i wszystkie dodatki), a pani
    przystawila mi pieczatke na oryginale : wplynelo dnia .. urzad skarbowy w
    XXX, to juz uwazamy ja za zarejestrowana??? Mam pieczatke tylko na oryginale
    Umowy leasingowej...

  • 2. Data: 2004-05-10 06:15:51
    Temat: Re: zarejestrowanie um. leasingowejw US
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przystawila mi pieczatke na oryginale : wplynelo dnia .. urzad skarbowy w
    > XXX, to juz uwazamy ja za zarejestrowana??? Mam pieczatke tylko na
    -------------------------------
    A gdzie bys wolał ta pieczątke na kopii ?
    Umowa oryginał stepel i chyba wpisuja do jakieś własnej ewidencji i starczy
    .
    Wiola

  • 3. Data: 2004-05-10 07:34:54
    Od: /slawek <w...@W...pl>

    Użytkownik Wiola napisał:

> [...]
    > A gdzie bys wolał ta pieczątke na kopii ?
    > Umowa oryginał stepel i chyba wpisuja do jakieś własnej ewidencji i starczy

    A w Szczecinie trzeba złożyć wniosek (oczywiście ze znaczkiem) i
    oczekiwać na rozpatrzenie.

    --

    /slawek/szczecin
    http://windsurfing.sytes.net

  • 4. Data: 2004-05-10 10:19:49
    Od: "Mariusz" <m...@w...pl>

    > A gdzie bys wolał ta pieczątke na kopii ?
    > Umowa oryginał stepel i chyba wpisuja do jakieś własnej ewidencji i
    starczy

    Chodzi o to, ze nie mam pieczatek na zadnym z zalacznikow...