    From: "Simon" <s...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zbyt późno złożona deklaracja - kupno auta
    Date: Thu, 14 Aug 2003 18:04:11 +0200
    Sender: s...@b...pl@inet2.piasta.pl

    Hej

    Niczym sie nie przejmuj. Przechodziłem przez to pare razy.Urząd ma taki
    przepis że jeśli przekoroczysz termin oskarbowania(14 dni roboczych) to
    płacisz za każdy kolejny dzień zwłoki karę(to co twoi rodzice opłacili) i
    dodatkowo mandat za wykroczenie jakim jest przekroczenie tego terminu.
    Sumując płacisz odsetki w kasie, a mandat(wezwanie) w urzędzie w pokoju.
    Przedział mandatu to 100-1400 zł. Ja za przkroczenie o 3 dni dostałem 100zł
    i myśle że twoim starszym dadzą nie więcej. Skurwysyny co?
    Pozdr