  • 1. Data: 2004-08-16 09:49:33
    Temat: zdrowotne + etat + niewielki przychód roczny z DG
    Od: "GrP" <a...@p...onet.pl>

    etat + DG: z DG jest przychód mniejszy niż wpłacone do US zdrowotne z DG, czy w
    PIT rocznym sumuję zdrowotne z DG i z etatu (czyli byłby zwrot z US podatku o
    różnicę "podatek - zdrowotne z DG") czy z jakichś przyczyn nie mogę zsumować
    zdrowotnego z DG i z etatu w PIT rocznym i odzyskać w/w różnicy??

  • 2. Data: 2004-08-16 09:56:46
    Temat: Re: zdrowotne + etat + niewielki przychód roczny z DG
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    GrP wrote:

> [...]
    > zwrot z US podatku o różnicę "podatek - zdrowotne z DG") czy z jakichś
    > przyczyn nie mogę zsumować zdrowotnego z DG i z etatu w PIT rocznym i

    sumujesz i odliczasz różnicę