  • Data: 2003-04-12 07:10:26
    Temat: Re: zdrowotne wrrrrr!
    Od: "żuczek" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > słyszałem że nawet jak siedzę na chorobowym
    > i dostaję zasiłek z zus (prowadzący działalność jednosobową)
    > to sładkę na zdrowotne i tak muszę zapłacić
    > mam nadzeje że zle słyszałem

    Ostatnie wyjaśnienia w ZUS pokazały że wszyscy po części mają rację.
    BYŁO : za niepełne miesiące płaciło się niepełną składkę.
    JEST : od 1 kwietnia (zmiana przeoisów) : składka na ubezpieczenie zdrowotne
    jest stała i niepodzielna.
    Takie wyjasnienia otrzymałam wczoraj. Może się coś zmienić bo jeszcze nie ma
    wytycznych.

    pozdrawiam
    biedny_żuczek