  • 1. Data: 2003-02-27 07:52:08
    Temat: zeznanie roczne
    Od: "n...@w...pl" <n...@c...pl>

    Czy gdzies jest program do rozliczen rocznych za 2002 , ten ktory jest
    dzisiaj na CD z Rzeczpospolitej. Niestety do mojego kiosku nie dociera ta
    gazeta :(
    Prosze o pomoc i dziekuje

    Andrzej

  • 2. Data: 2003-02-27 08:41:35
    Temat: Re: zeznanie roczne
    Od: "n...@w...pl" <n...@c...pl>

    > -------------------------
    > Tak jest w dzisiejszej
    > Wiola

    No super, bardzo mi pomoglas :(

  • 3. Data: 2003-02-27 08:45:08
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "n...@w...pl" <n...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Czy gdzies jest program do rozliczen rocznych za 2002 , ten ktory jest
    > dzisiaj na CD z Rzeczpospolitej. Niestety do mojego kiosku nie dociera ta
> [...]
    -------------------------
    Tak jest w dzisiejszej
    Wiola

  • 4. Data: 2003-02-27 10:01:14
    Od: "Vei" <a...@g...pl>

> [...]
    > Czy gdzies jest program do rozliczen rocznych za 2002 , ten ktory jest
    > dzisiaj na CD z Rzeczpospolitej. Niestety do mojego kiosku nie dociera ta

    www.pity.pl

    Nie wiem czy taki jak w rzepie, ale mnie pomogl rozliczyc.

  • 5. Data: 2003-02-27 17:37:46
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    n...@w...pl wrote:
> [...]
    POdaj adres pocztowy to Ci wyślę kopię.

    --
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =