  • 1. Data: 2003-02-26 20:58:32
    Temat: SWW - monitor i zestaw komputerowy
    Od: a...@g...pl

    Witam

    Jaki symbol SWW nalezy podac na fakturze dla:
    - monitora
    - zestawu komputerowego?

  • 2. Data: 2003-02-26 21:43:07
    Temat: Re: SWW - monitor i zestaw komputerowy
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Jaki symbol SWW nalezy podac na fakturze dla:
    > - monitora
    > - zestawu komputerowego?
    >
    > Pozdrawiam
    Już teraz nie SWW tylko PKWiU jeśli stawka 22 % nie musisz podawać .Przykro
    mi ale numeru ci nie podam gdzieś są wyszukiwarki w necie ale nie pamiam
    adresu.
    Wiola

  • 3. Data: 2003-02-27 07:15:06
    Od: "Vei" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    .Przykro
    > mi ale numeru ci nie podam gdzieś są wyszukiwarki w necie ale nie pamiam

    Ale w celu wysatwienia noty korygujacej do faktury za 2002 potrzebuje SWW

  • 4. Data: 2003-02-27 08:06:41
    Temat: Re: Re: SWW - monitor i zestaw komputerowy
    Od: s...@s...pl Slawomir Dabrowski)

    On Thu, 27 Feb 2003 08:15:06 +0100, "Vei" <a...@g...pl> wrote:

    >Użytkownik "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> napisał w wiadomości

    >.Przykro
    >
    >Ale w celu wysatwienia noty korygujacej do faktury za 2002 potrzebuje SWW

    A sprzedaż była ze stawką obniżoną? Dla szkół? Jeżeli nie to nie
    musisz podawać.
    Sławomir Dąbrowski

  • 5. Data: 2003-02-27 08:22:35
    Od: "Vei" <a...@g...pl>

    > A sprzedaż była ze stawką obniżoną? Dla szkół? Jeżeli nie to nie
    > musisz podawać.
    > Sławomir Dąbrowski

    Sprzedaz byla ze stawka 22%. Jak juz wczesniej (w innym poscie)
    wspominalammoj Urzad Sakrbowy jest upierdliwy :)) Niby nie musze, ale oni
    chca i moge im skoczyc.
    A na wszelki wypadek podaje - sama znalazlam - podpowiedzialy te umalowane
    panie z US.
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2001/1812.htm

  • 6. Data: 2003-02-27 08:51:54
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    > Ale w celu wysatwienia noty korygujacej do faktury za 2002 potrzebuje SWW

    Watpie...

    Boguslaw