  • 1. Data: 2004-05-11 08:54:50
    Temat: zmiana adresu
    Od: "Andzia" <t...@t...com.pl>

    Witam grupowiczów!

    Sytuacja: firma zmieniła adres. Znajduje się w tym samym mieście, na tej
    samej ulicy, jest tylko inny nr budynku. Jest to jednoosobowa działalność
    gospodarcza a zatem wpis do ewidencji.
    Problem: wiem, że w ciągu 14 dni na złożenie wniosku o dokonanie zmian we
    wpisie do ewidencji. Czy data na wpisie musi się pokrywać z datą umowy
    najmu? Od kiedy na fakturach (sprzedaży i zakupu) musi być zmieniony adres,
    od daty nowego wpisu do ewidencji? Czy od daty faktycznie powstałej zmiany?
    Hmm... na razie tyle :)

    Pozdrawiam
    Anka

  • 2. Data: 2004-05-11 10:12:09
    Temat: Re: zmiana adresu
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    Nie tylko musisz zmienić wpis do ewidencji, ale i poinformować US , ZUS.
    REGON, VAT żeby wiedzieli gdzie mogą przyjść na kontrolę.
    TH

  • 3. Data: 2004-05-11 10:21:36
    Od: "Andzia" <t...@t...com.pl>

    > Nie tylko musisz zmienić wpis do ewidencji, ale i poinformować US , ZUS.
    > REGON, VAT żeby wiedzieli gdzie mogą przyjść na kontrolę.
    > TH
    Dzięki, o tym wiem... Jednak mój problem pozostał bez odpowiedzi...
    Anka