  • 1. Data: 2016-09-27 09:04:44
    Temat: Re: zmiana formy opodatkowania w trakcie roku
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Rozwiązać umowę, zmienić formę opodatkowania, na nowo zawrzeć umowę?
    Popracujmy na przykładzie:
    Najem do sierpnia, zgłoszony jako ryczałt (ryczałt przeszedł automatycznie z
    ubiegłego roku), koniec umowy, nowy najem od października -> zasady ogólne?

    -----
    > wiem, że formę opodatkowania można zmienić do 20 stycznia, ale może są wyjątki od
    tej reguły?

  • 2. Data: 2016-10-04 01:23:42
    Od: n...@p...pl

    W dniu wtorek, 27 września 2016 09:04:33 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
> [...]
    ubiegłego roku), koniec umowy, nowy najem od października -> zasady ogólne?

    niestety, tak się nie da, czekasz ze zmianą do sylwestra

  • 3. Data: 2016-10-04 10:33:09
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-10-04 o 01:23, n...@p...pl pisze:
    ubiegłego roku), koniec umowy, nowy najem od października -> zasady ogólne?

    > niestety, tak się nie da, czekasz ze zmianą do sylwestra

    Albo należy wykonać czynność którą wyklucza opodatkowanie ryczałtem
    (jest taka?).

    --
    Pete

  • 4. Data: 2016-10-29 21:19:37
    Od: n...@p...pl

    > należy wykonać czynność
    > którą wyklucza opodatkowanie ryczałtem (jest taka?).

    w odniesieniu do umowy najmu nie widzę możliwości.

  • 5. Data: 2016-10-29 22:36:55
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-10-29 o 21:19, n...@p...pl pisze:

    > w odniesieniu do umowy najmu nie widzę możliwości.

    Oczywiście że jast.
    Wynająć nieruchomość w ramach prowadzonej DG.

    --
    Pete