    From: "ostryga" <z...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zmiana miejsca zameldowania a DG
    Date: Fri, 30 Nov 2007 15:04:08 +0100

    news:fiojb9$98d$4@news.onet.pl...

    > IMHO się da. Najpierw wysyłasz list z wyrejestrowaniem, a po minucie z
    > zarejestrowaniem :)
    >
    > Zresztą w formularzach podajesz chyba daty - i wyrejestrujesz się np.
    > dnia 31 grudnia, a zarejestrujesz 1 stycznia.

    Pocztą byłoby to możliwe gdyby:

    1. można było łatwo dowiedzieć sie przez tel. w ZUS o to, jakie formularze
    dokładnie uzupełnić i w których miejscach uzupełnić. Niby można zobaczyć
    wzory na stronie ZUS - ale trudno na 100 proc. być pewnym, czy wysyłając
    pocztą, wysyłasz właściwy formularz w danej sytuacji.
    Ja musiałam pojechac do ZUS i w okienku spytać się, jakie formularze są
    potrzebne (bez tej wizyty nie wpadłabym na to, że potrzebne mi jest 5
    formularzy 2 razy wypełnionych, ZUA, ZWUA itd) ;))
    Telefonicznie próbowałam się wczesniej dowiedzieć, ale było to niemozliwe.
    ZUS nie ma infolinii i nie sposób sie dodzwonić.

    2. Musiałabym mieć mozliwość te formularze pobrać ze strony ZUS.
    A z tego co wiem, (chyba że coś się ostatnio zmieniło), na stronie są
    wzorce, których nie można wysłać bo nie stanowią właściwego formularza i
    maja na sobie wielki napis w poprzek WZÓR.

    Więc łatwo powiedzieć - wyślij. ;)))

    pozdr.
    o.