    From: kuba <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zmiana miejsca zameldowania a DG
    Date: Sat, 01 Dec 2007 00:08:13 +0100

    ostryga pisze:
    > Z tego co rozumiem,
    > to sytuacja jest taka, że chcesz zmienić miejsce zamieszkania, które jest
    > jednoczesnie oficjalnym
    > miejscem prowadzenia przez ciebie DG.

    Nie do końca. Chce zmienić miejsce zamieszkania, pozostawiając miejsce
    siedziby działalności bez zmian. Działalność prowadzę na terenie całej
    Polski.

    Moja sytuacja jest analogiczna do sytuacji:
    Mieszkam w mieście B, rejestruję działalność w mieście B, w mieście B
    składam zeznania.
    Przeprowadzam się do miasta C, pozostawiając siedzibę w nadal w mieście B.
    Zeznania, podczas prowadzenia działalności na terenie całego kraju,
    składa się w US adekwatnym do miejsca zamieszkania. Wnioskuję zatem, iż
    muszę zmienić przynależność do US wypełniając NIP-1.

    Czy coś jeszcze muszę wypełniać?

    > Wiem, bo przerabialam podobna sytuacje. Przenosilam DG z jednego miasta do
    > drugiego.

    Nie przenoszę działalności gospodarczej, jedynie zmieniam miejsce
    zamieszkania. Siedziby działalności nie muszę mieć przecież w miejscu
    zamieszkania.

    Pozdrawiam,
    j.