  • Data: 2004-06-30 07:37:19
    Temat: Re: zmiana samochodu ciężarowego na osobowy
    Od: "LL" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja mam samochod w leasingu. Po uplywie okresu lesingowania bede probowal
    dogadac sie z leasingodawca, zeby to on (na moj koszt oczywiscie) przerobil
    samochod na osobowy i dopiero wtedy nastapi wykup za 5%. Wtedy do EST od
    razu wrzucam samochod osobowy i wszystko wyglada o wiele lepiej niz
    pozniejsze zmiany :-)