  • 1. Data: 2003-02-19 22:13:39
    Temat: zmiana sposobu opodatkowania w ciągu roku
    Od: "bbms" <b...@p...onet.pl>

    Witam Wszystkich! Jestem początkującym na grupie, więc moje pytanie może
    Stałych Bywalców nieco zdenerwować...
    Czy mozliwa jest zmiana sposobu opodatkowania dochodu z prowadzonej
    działalnosci w ciagu roku podatkowego (konkretnie z ryczałtu na
    opodatkowanie na zasadach ogólnych). Oczywiscie chodzi mi o możliwość
    rozliczenia się razem z żoną z roku podatkowego 2003 (pod koniec stycznia
    żona straciła pracę).
    Marian

  • 2. Data: 2003-02-20 10:51:46
    Temat: Re: zmiana sposobu opodatkowania w ciągu roku
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "bbms" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > opodatkowanie na zasadach ogólnych). Oczywiscie chodzi mi o możliwość
    > rozliczenia się razem z żoną z roku podatkowego 2003 (pod koniec stycznia

    Mozna zmienic DG n s.c. z zona..