  • Data: 2010-07-08 12:25:44
    Temat: Re: zmiana z jednoosobowej działalności na spólkę z o.o.
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-07-08 13:50, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Nawet tego nie da się wnieść do spółki bez likwidacji
    > przedsiębiorstwa.

    Hmm!

    Sugerujesz, że jak wniosę składniki majątkowe przedsiębiorstwa
    (przedsiębiorstwo - firma a nie przedsiębiorstwo - przedsiębiorca, jakby
    sugerowała Maddy, o ile dobrze zrozumiałem) aportem do spółki osobowej
    albo handlowej to mam najpierw te składniki majątkowe zlikwidować? ;-)

    No nie wiem ... ;-)

    Oczywiście domyślam się, że chodziło Ci o likwidację DG.

    Ale zauważ, że wtedy (jak wnosisz aport) to w szczególności nie ustalasz
    dochodu (PDOF art. 24 ustęp 3 punkt 3. tak więc jest to jakby nieco inny
    tryb likwidacji *działalności*).

    Piotrek