  • Data: 2010-07-08 13:02:18
    Temat: Re: zmiana z jednoosobowej działalności na spólkę z o.o.
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08-07-2010 14:18, \n pisze:

    > W znanej mi branży koncesja nie przechodzi z osoby fizycznej na ZOO.
    > A wracając do pytania: np. pozostają (mogą pozostać) kontakty, odbiorcy,
    > renoma.

    Nie da się wnieść aportem tego, czego nie możesz się skutecznie pozbyć.

    Jak przekażesz renomę spółce? To jest opinia innych o Tobie. Każesz im
    "przenieść" ta opinię na inny podmiot?

    Odbiorcy to nie stado owiec, które możesz sprzedać. To czy będą chcieli
    robić interesy z nowym pdmiotem nie zależy od Ciebie.

    Kontakty są Twoje osobiste - ci ludzie mogą nie chcieć kontaktować się z
    kimś innym, nie masz na to żadnego wpływu.

    To wszystko możesz wykorzystać w nowej spółce ale nie możesz przekazać
    na własność bo do Ciebie nie należy.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813