  • Data: 2003-07-10 13:35:04
    Temat: Re: zmianę stanu produktów liczyć co miesiąc ?
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Z.C." <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bejpck$1m4$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam
    >
    > Prowadzę zakład produkcyjno handlowy.
    > Rachunek zysków i strat - wariant porównawczy.
    >
    > teraz pytanie do "pełnoksięgowych" jak w temacie:
    >
    > czy zmianę stanu produktów liczyć co miesiąc przy wyliczaniu zaliczki
    > podatku PIT-5 czy też na koniec roku?
    Ja robie to co miesiąc kiedyś dyskutowaliśmy na ten temat ale ja mam duże
    róznice w stanie zapsów czasami i stoje na stanowisku że podatek płace co
    miesiąc a te różnice mają wpływ znaczny na płacony podatek i atk robie.Wiem
    że są osoby które robia to nawet raz w roku bo ustawa rachunkowści na to
    pozwala .
    Pozdrawiam Wiola