  • 1. Data: 2003-04-07 19:27:20
    Temat: zmiany w ZUS dla jednosobowych
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    Czy to prawda, ze juz wkrótce (od kiedy??) firmy jednoosobowe nie beda
    musiały składać co miesiąc druków w ZUS. Składke zapłacż bez składania
    formularza.

  • 2. Data: 2003-04-07 19:35:10
    Temat: Re: zmiany w ZUS dla jednosobowych
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy to prawda, ze juz wkrótce (od kiedy??) firmy jednoosobowe nie beda
    > musiały składać co miesiąc druków w ZUS. Składke zapłacż bez składania
    > formularza.

    wszystko jest na www.zus.pl

    tak, to prawda, ale tylko wtedy gdy kolejne "formularze" nie zmieniaja
    sie (zmiana nie jest np. podniesienie podstawy kwartalne).
    wtedy skladasz 1,
    a w nastepnych miesiacach o ile nic sie nei zmienia
    to bulisz, ale w papierki bawic sie nie musisz

  • 3. Data: 2003-04-07 19:36:14
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wtedy skladasz 1,
    > a w nastepnych miesiacach o ile nic sie nei zmienia
    > to bulisz, ale w papierki bawic sie nie musisz

    byc moze doszli do wniosku, ze wola skoncentrowac sie na liczeniu kasy
    nie ilosci nadeslanych dokumentow :)

  • 4. Data: 2003-04-07 20:21:05
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    > byc moze doszli do wniosku, ze wola skoncentrowac sie na liczeniu kasy
    > nie ilosci nadeslanych dokumentow :)

    Licho ich wie co za tym stoi, jakie motywy i jakie będą efekty pod koniec roku i czy
    nie trzeba będzie składać w takiej sytacji
    jakiejś nowej deklaracji zbiorczej pod groźbą kary ... jak to już bywało.
    Ja będę im wysyłał nadal i zalecam wszystkim korzystającym z płatnika i internetu.

    Sark

  • 5. Data: 2003-04-07 20:23:36
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakiejś nowej deklaracji zbiorczej pod groźbą kary ... jak to już bywało.
    > Ja będę im wysyłał nadal i zalecam wszystkim korzystającym z płatnika i

    fakt, to glupia instytucja, ale jednak przepis jest przepis.
    nic sie nie zmienia, nie ma obowiazku xerowania papierkow.

  • 6. Data: 2003-04-08 04:55:31
    Od: "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl>

    "Sark" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    > Ja będę im wysyłał nadal i zalecam wszystkim korzystającym z płatnika i
    internetu.

    Wiesz, z tym jest problem. Jak ja chcialem im zlozyc DRA, to mi pani
    powiedziala, ze
    nie tyle nie trzeba, ale ze nie wolno juz tego robic, bo oni sobie sami
    wygeneruja na podstawie wplaty
    i beda juz dwie... i co z tym fantem zrobic?
    Nie wiem na ile to prawda, a na ile sciemniala, zeby miec mniej roboty...

    Pozdrawiam,
    Janusz

  • 7. Data: 2003-04-08 05:29:22
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i beda juz dwie... i co z tym fantem zrobic?
    > Nie wiem na ile to prawda, a na ile sciemniala, zeby miec mniej roboty...

    zniesienie nakazu, a zakazanie to zupelnie rozne sprawy.

  • 8. Data: 2003-04-08 07:05:09
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On Tue, 8 Apr 2003 06:55:31 +0200, "Janusz"
    <j...@a...net.pl.nospam.pl> wrote:

> [...]

    >powiedziala, ze
    >nie tyle nie trzeba, ale ze nie wolno juz tego robic, bo oni sobie sami

    Kiedy ci tak powiedziano? Przecież za marzec jeszcze trzeba składać!
    Zrobiłem to wczoraj. Przyjmujący z własnej woli powiedział mi przy
    tym: "od przyszłego miesiąca już pan nie musi".

  • 9. Data: 2003-04-08 09:23:33
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Wojciech Kozłowski wrote:

    > Czy to prawda, ze juz wkrótce (od kiedy??) firmy jednoosobowe nie beda
    > musiały składać co miesiąc druków w ZUS. Składke zapłacż bez składania
    > formularza.

    I podejrzewam, że skutek nieskładania będzie taki jak przy zwolnieniu w
    roku 1999: do dziś skłądki za miesiące "bezdeklaracyjne" nie zostały
    pzresłane do OFE

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,