  • 1. Data: 2003-04-07 17:30:41
    Temat: Za dużo kasy
    Od: "Agata" <s...@o...pl>

    W poprzednim roku firma zapłaciła nam 2 razy za tą samą FV, zwróciliśmy je w
    2003 roku.
    Czy w 2002 powinniśmy ująć w KPiR jako przychód a w 2003 roku jako koszt?

    Czy wydatek na "obronę pracy dyplomowej" można odliczyć w zeznaniu?
    Agata

  • 2. Data: 2003-04-07 17:53:26
    Temat: Re: Za dużo kasy
    Od: "Magdalena" <m...@o...pl>

    "Agata" <s...@o...pl> wrote in message
    > W poprzednim roku firma zapłaciła nam 2 razy za tą samą FV, zwróciliśmy je
    > 2003 roku.
    > Czy w 2002 powinniśmy ująć w KPiR jako przychód a w 2003 roku jako koszt?

    IMHO to po prostu rozrachunek a nie koszt / przychód, ja bym tego w ogóle
    nie ujęła nigdzie

    > Czy wydatek na "obronę pracy dyplomowej" można odliczyć w zeznaniu?
    > Agata

    moim zdaniem mieści się to przy zachowaniu innych warunków (wiek i status
    szkoły) w uldze na naukę w szkołach wyższych

    Magda