  • 1. Data: 2003-04-07 15:27:31
    Temat: korekty > zakupy VAT
    Od: "Magdalena" <m...@o...pl>

    tak właśnie wychodzi mi w VAT za 03/2003 (zwrot towarów zakupionych w
    poprzednich m-cach). I tak po prostu wpisać?? Bo nieco dziwnie wygląda
    wartość zakupów w marcu ujemna i podatek naliczony ujemny.

    Co o tym sądzicie?

    Magda

  • 2. Data: 2003-04-10 10:10:12
    Temat: Re: korekty > zakupy VAT
    Od: "Iwona Ślusarczyk" <i...@e...pl>

    Użytkownik "Magdalena" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poprzednich m-cach). I tak po prostu wpisać?? Bo nieco dziwnie wygląda
    > wartość zakupów w marcu ujemna i podatek naliczony ujemny.

    Tak wygląda, ale oznacza w rozliczeniu VAT do zapłaty i jest OK.
    VAT należny - (- VAT naliczony)
    Równie dziwnie wygląda podobna korekta w VAT należny, a w rozliczeniu
    oznacza jego pomniejszenie. >
    Iwona Ś.