  • 1. Data: 2003-04-07 19:22:44
    Temat: Re: ubezpieczenie
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Anna Maria" <p...@p...fm> wrote in message
    news:b6sj1a$f53$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Może wiecie, jak wygląda sprawa ubezpieczenia w sytuacji, gdy ktoś ani nie
    > pracuje, ani też nie jest zarejestrowany w UP. Czy może sam do ZUSu
    > odprowadzić za siebie składkę na ubezpieczalnię i z czystym sumieniem i
    > podbitą książeczką ubezpieczeniową pomaszerować do lekarza, czy też jest
    od
    > razu spalony?

    Jak wygląda teraz to nie wiadomo.
    Pytaj w byłej kasie chorych. Coś pamiętam, że można było się samemu
    ubezpieczać płacąc samodzielnie składki. Ale moja wiedza jest za czasów jak
    kasy chorych ruszały, a nie jak je likwidowali.

  • 3. Data: 2003-04-07 22:30:33
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Anna Maria -----###
> [...]
    > podbitą książeczką ubezpieczeniową pomaszerować do lekarza, czy też jest od

    raczej wykorzystany finansowo... - można się ubezpieczyć dobrowolnie,
    ale to kosztuje... chyba www.nfz.gov.pl

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 4. Data: 2003-04-08 13:20:20
    Od: "Anna Maria" <p...@p...fm>

    > raczej wykorzystany finansowo... - można się ubezpieczyć dobrowolnie,
    > ale to kosztuje... chyba www.nfz.gov.pl
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > hADeSik

    hmm... i nawet infolinię w tym NFZ mają... tylko za cholerę nie można się z
    nikim skontaktować, bo nikt nie raczy podnieść słuchawki :((
    AM