  • 1. Data: 2003-04-07 20:30:12
    Temat: paragon i faktura VAT
    Od: "| shap |" <s...@o...pl>

    Cześć! Zaczynam działaloność i mam pytanko. Mam kasę fiskalną i chciałbym
    wystawić fakturę VAT. Czy drukuję paragon i podpinam pod kopię faktury, czy
    może nie jest konieczne drukowanie paragonu, wystarczy tylko faktura?
    Oczywiście dokonuję odpowiednich księgowań w KPiR i Rejestrze VAT.
    Dzięki za informację

  • 2. Data: 2003-04-07 20:31:32
    Temat: Re: paragon i faktura VAT
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "| shap |" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > może nie jest konieczne drukowanie paragonu, wystarczy tylko faktura?
    > Oczywiście dokonuję odpowiednich księgowań w KPiR i Rejestrze VAT.

    fiskalizujac cala sprzedaz mozesz zbiorczo ksiegowac
    caly "miesiac" jednym zapisem w kpir.

  • 3. Data: 2003-04-07 22:34:00
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od | shap | -----###
> [...]
    > może nie jest konieczne drukowanie paragonu, wystarczy tylko faktura?
    > Oczywiście dokonuję odpowiednich księgowań w KPiR i Rejestrze VAT.

    zależy komu chcesz wystawić fakture...

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 4. Data: 2003-04-08 00:04:26
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@b...onet.pl>

> [...]
    > może nie jest konieczne drukowanie paragonu, wystarczy tylko faktura?
    > Oczywiście dokonuję odpowiednich księgowań w KPiR i Rejestrze VAT.

    zacząłeś działalność i nawet masz już kasę fiskalną a nie znasz ustawy VAT ?
    (może dla własnego dobra poszukasz jakiegoś biura ?)

    paragonem fiskalnym jesteś obowiązany dokumentować sprzedaż na rzecz osób
    fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej i rolników
    indywidualnych... niezależnie od tego czy wystawiasz na ich życzenie
    fakturę,
    sprzedaż na rzecz podmiotów gospodarczych możesz dokumentować
    tylko fakturą (albo też dodatkowo paragonem) wybór należy do Ciebie
    (programu komputerowego.... , przyjętego sposobu fiskalizacji.....,
    księgowania.....)

    pozdrawiam - Darek SP2BZW

  • 5. Data: 2003-04-09 07:19:47
    Od: "| shap |" <s...@o...pl>