  • 1. Data: 2004-02-25 15:52:12
    Temat: zminilem adres zamieszkania i siedziby - co w ZUS
    Od: ".....Tester....." <s...@...ca>

    prowadze dzialalnosc gospodarxcza zmienilem adres zamieszkania siedzibe firmy i dwod
    osobisty jakie deklaracje mam zlozyc w zus ?

    nip- 1 zlozylem w US

  • 2. Data: 2004-02-25 21:49:25
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 25. lutego 2004 16:52 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane .....Tester.....:

    > prowadze dzialalnosc gospodarxcza zmienilem adres zamieszkania siedzibe
    > firmy i dwod osobisty jakie deklaracje mam zlozyc w zus ?

    ZIPA i ZIUA

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 3. Data: 2004-02-26 09:22:00
    Od: ".....Tester....." <s...@...ca>

    > prowadze dzialalnosc gospodarxcza zmienilem adres zamieszkania siedzibe
    >
    > ZIPA i ZIUA

    ale tam nic nie ma o adresie ? tylko nr dowodu mozna tam nowy wpisac

  • 4. Data: 2004-02-26 16:48:49
    Od: s...@t...pl

    > ale tam nic nie ma o adresie ? tylko nr dowodu mozna tam nowy wpisac

    Oprócz tych dwóch w/w dokumentów, na których zmieniasz tylko dane
    identyfikacyjne, musisz jeszcze złożyć ZFA i ZUA (lub ZZA jeśli płacisz samą
    składkę zdrowotną) - zaznaczasz zmianę danych, i podajesz nowy adres
    zamieszkania i siedziby.