  • 1. Data: 2003-05-06 12:53:41
    Temat: zus - raporty
    Od: "Wioletta Bogusz" <w...@p...onet.pl>

    Witam!
    Zaczęłam przeglądać deklaracje do ZUS i pojawił mi się jeden wielki mętlik.
    Byłabym wdzięczna, gdyby ktoś mnie oświecił jakie druki należy co miesiąc
    składać za pracowników zatrudnionych na umowę o pracę, korzystających ze
    wszystkich ubezpieczeń : zdrowotnego, chorobowego itd.
    Pozdrawiam
    Wiola

  • 2. Data: 2003-05-06 14:43:08
    Temat: Re: zus - raporty
    Od: "daryusz" <d...@N...gazeta.pl>

    Po pierwsze: za każdego pracownika składasz raport RCA.
    Po drugie: jeżeli ktoś podlega tylko ubezpieczeniu zdrowotnemu składasz za
    niego TYLKO raport RZA.
    Po trzecie: Jeżeli pracownik nie przepracował pełnego miesiąca z powodu:
    choroby, urlopu bezpłatnego, przebywaniu na urlopie macierzyńskim,
    wychowawczym; DODATKOWO sporządzasz za pracownika raport RSA
    Po czwarte: ZAWSZE sporządzasz deklaracje rozliczeniową DRA, gdzie sumujesz
    wszystkie składki z poszczególnych raportów RCA.

  • 3. Data: 2003-05-06 15:00:47
    Od: "Wioletta Bogusz" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    sumujesz
    > wszystkie składki z poszczególnych raportów RCA.
    Dziękuję. Sama z pewnością bym do tego nie doszła. Strasznie dużo
    tego....Będę wysyłać te deklaracje pocztą, a nie chciałabym, aby panie
    musiały się zastanawiać: co to takiego?

    Wiola