    From: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zus z-17 pytanie odnosnie zaokraglenia
    Date: Sat, 29 Sep 2007 13:39:44 +0200

    > czy
    >
    > Tu masz 19% i tyle. Podatnik sam we własnym zakresie przy rocznym
    > rozliczeniu to uwzględni.

    a jezeli jest u mnie zatrduniony na umowe o prace i do tego na umowe
    zlecenie, przekroczyl drugi prog, to jak go traktuje podatkowo ? :)

    > [btw. trochę inaczej jest przy prawach autorskich czy takich tam. Tam
    > jest jakoś 20%, była nawet dyskusja na tej grupie. Jak cię to interesuje
    > to sobie poszukaj, bo nie chcę wprowadzać w błąd, ale to były jakieś
    > szczególne przypadki. Ja się z takim osobiście nie spotkałam.]

    orientujesz sie jaki byl temat i kiedy mniejwiecej?

    > wynikaloby
    > :)
    >
    > Hm.. podatku nie obniżasz, to się obniża składkę zdrowotną to wysokosci
    > podatku (ale i tu bierzesz pod uwagę sumę podatku - więc chyba trudno by
    > było aby się składka zdrowotna w takich przypadkach obniżała).

    zamieszalem troche, chodzi mi o skladka zdroowotna odliczoną ktora
    odejmuje od podatku przed wplata do urzedu.

    --
    IDZ NA WYBORY! Albo ONI zagłosują ZA CIEBIE!
    http://pl.youtube.com/watch?v=KHoe8S_HF7s