  • Data: 2007-09-27 09:27:07
    Temat: Re: zwolenienie lakarskie a "generowanie kosztów"
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    \n w <news:fdfpeh$n3b$1@nemesis.news.tpi.pl>:

    > Czyli wykonywał "Pracę zarobkową"...ZUS się tym zainteresuje...

    Choroba nie zwalnia z obowiązku złożenia deklaracji.
    Czy ZUS z urzędu każdego, który w trakcie zwolnienia dostarczył jakiś DRA,
    RCA czy cokolwiek pozbawia świadczenia, czy może w razie niezłożenia (bo
    petent był chory przecież i nie wolno mu było palcem kiwnąć) przyjmie
    spóźnione deklaracje i nie będzie się "bulgotał"

    Może jeszcze inaczej: ty prowadzisz DG i zatrudniasz pracownika,
    pochorowałeś się tydzień przed terminem wypłaty (powiedzmy przelewu na
    konto), termin jest jutro, ale Ty masz dwutygodniowe zwolnienie

    A. zlecasz dziś przelew
    B. zlecisz przelew gdy wyzdrowiejesz (np. za 2 miesiące)
    ?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]