  • Data: 2007-08-28 22:01:26
    Temat: Re: zwolnienie z opodatkowania a rozliczenie roczne
    Od: s...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Ale te wpłaty to są *chyba* darowizny, a nie przychody.
    Hm.. ok, darowizny owszem - masz racje (ale maja jeszcze zyski z
    reklam, ktorych nota bene nie wolno im puszczac, a zakaz ktory
    notorycznie lamia).

    Wtedy
    > nie ma mowy o zyskach, bo zysk to przychód-koszty.

    No dobrze - jesli nawet nie maja zadnych zyskow, pomijajac kase z
    darowizn, to nawet wtedy nie musza przed nikim tego wykazac? ja nie
    mowie tu o podatkach, bo tych nie placa - ale po prostu o zwyklym
    fakcie przedstawienia komus bilansu, sprawozdania - ile wydal, od kogo
    dostal, na co te pieniadze przeznaczyl etc. Przeciez to sa ogromne
    kwoty w skali roku i co? mam rozumiec, ze te wielkie kwoty nie
    interesuja zadnego US? (nie znam sie na prawie finansowym, wiec prosze
    o wybaczenie niewiedzy).

    Czy ktos wie, jak to jest np. z muzeami? one tez sa zwolnione z
    podatku, kase maja m.in. od sponsorow (jak RM). I mam rozumiec, ze tez
    nie spowiadaja sie nikomu z tego, ile w danym roku wydali i kto im
    taka kase dal?
    Jak mam to rozumiec?