  • Data: 2006-07-13 06:24:59
    Temat: Re: zwrot dla współmałżonka [tym razem po Polsku]
    Od: "Jano" <m...@h...gula> szukaj wiadomości tego autora

    news:e92br8$u1$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Gdyby firma żony to była sp. z.o.o. albo inna osoba prawna, to wtedy
    > przyznałbym ci rację.

    A przecież nie pisałem czym jest firma żony. Pisałem tylko o pełnomocniku
    do jej konta. Na całe szczęście to jestem ja ale różnie może bywać.

    > A właśnie że powiem :).
    Ale nie dla banku. ;)
    A tak swoją drogą to jak brakuje na firmowym a przychodzi termin płacenia
    podatku czy ZUS-u to się nie szcypam w przelewanie na firmowe i płacenie z
    firmowego ytyulko walę z osobistego i mam to w nosie co powie bank, US,
    czy ZUS (na razie nie mieli pretensji).
    Myślę że dużo gorzej byłoby gdyby w ogóle nie zapłacić.

    > I odpowiem na pytanie: konto firmowe dla DG jest
    > potrzebne po to żeby:
    > - bank się nie czepiał że jest łamany regulamin
    > - US nie miał pokusy domniemywać że każda wpłata własna jest przychodem
    > z działalności.

    I tu jest odpowiedź dla cef-a - po co zakładałem tyle kont (aż dwa -
    osobiste-wspólne i firmowe żony) ;)