  • Data: 2003-04-28 21:58:01
    Temat: Re: zwrot podatku na rachunek bankowy
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tako rzecze b...@p...onet.pl:

    > w ubieglym roku zwrot podatku mojej Siostry zostal wyslany
    > na rachunek bankowy mojej Mamy (zgodnie z NIP-3 mojej Siostry)
    > US nic sie nie czepial ;)

    > i tu sie zgodze bo na ten rachunek bankowy moze wplacac nawet Gall ;)
    > jednak gdy jest to przelew z US ze zwrotem od innej osoby
    > bank mowi stanowcze NIE :-/
    >
    > Twoja sytuacja jest troszke inna od strony banku bo macie wspolny rach.
    > ( Siostra i Mama nie maja takiego )

    Jeszcze wzeszłym roku pomimo podana na NIP-3 posiadacza rachunku innego niż
    osoba która składa NIP-3, US wysyłała pieniążki na nazwisko osoby
    składającej NIP-3.
    W tym roku to się jednak zmieniło i przelew wychodzi na osobę podaną jako
    posiadacz rachunku.
    Inna sprawa, że przelew wykonany w nowym systemie numeracji rachunku -
    jeżeli numer sie zgadza, przez mało który bank zostanie zwrócony.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."
    Bird Johnson