  • 1. Data: 2007-01-12 10:09:00
    Temat: Refakturowanie f-ry za wodę na przełomie 2006/2007 kpir
    Od: "sojkasia" <s...@o...pl>

    jestem na kpir, zawsze księgowałam f-ry z datą ich wystawienia.

    Faktura za wodę wystawiona 31/12/06 dotyczy grudnia termin zapłaty
    18/01/07 zapłaciłam 09/01/07 i teraz została ona zrefakturowana dla
    firmy wynajmującej od nas lokal (umowa) dnia 11/01/07. Prosze
    powiedzcie mi jak zaksięgować tą fakturę za wodę która
    zapłaciłam? W koszty do grudnia a vat styczeń (ale dowodem
    wewnętrznym kwota netto?kserować f-rę?a wstyczniu znowu w ewidencji
    vat netto,brutto i vat?))

    czy może zamknać 2006 rok bez tej f-ry za wodę i tą fakturę
    wrzucić w koszty już na styczeń 2007 z tego względu że z
    refakturowanej f-ry mam przychód w 2007? proszę o pomoc

    pozdrawiam
    sojkasia