  • 1. Data: 2007-01-11 18:47:42
    Temat: PKWiU a rachunek
    Od: "Doktorynka" <b...@a...pl>

    Witam,

    jestem podmiotowo zwolniona z VAT. Czy wystawiając Zamawiajacemu rachunek
    mogę ominąc oznaczenie PKWiU dla świadczonych przeze mnie usług?

    To nieszczęsne dziennikarstwo, którego w świetle PKWiU nie mogę
    jednoznacznie sklasyfikować...
    --
    Pisz na Berdyczów

  • 2. Data: 2007-01-12 12:02:57
    Temat: Re: PKWiU a rachunek
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 11 Jan 2007, Doktorynka wrote:

    > Witam,
    >
    > jestem podmiotowo zwolniona z VAT. Czy wystawiając Zamawiajacemu rachunek
    > mogę ominąc oznaczenie PKWiU dla świadczonych przeze mnie usług?

    Przecież dla rachunku nie ma obowiązku wpisywania PKWiU! AFAIK
    oczywiscie.
    Skąd wzięłaś taki pomysł??

    > Pisz na Berdyczów

    Ekhm... znaczy na .podatki? ;>

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2007-01-13 12:06:29
    Od: "Doktorynka" <b...@a...pl>

    Gofrydzie,
    program, z którego korzystam, posiada szablony (z którymi walczę), gdzie
    miejsce na takowe dane jest.
    Nie jestem biegła w VAT (jako że jestem zeń podmiotow zwolniona), a
    Kontrahent VATOWCEm jest. Wolę dmuchać na zimne...