  • 1. Data: 2003-03-20 09:13:25
    Temat: Rejestracja dz. gosp. (VAT) w US i zwiazane z tym oplaty
    Od: Mysto0 <f...@b...gnet.pl>

    Witam serdecznie,

    Bylem w US z pytaniem jakie dokumenty musze zlozyc aby
    zarejestrowac sie jako VAT-owiec.

    Pani podala mi cala liste i ....
    ... no wlasnie: z milym usmiechem oznajmila, ze w zwiazku z tym
    ze chce byc VAT'owcem na terenie gminy w ktorej bede prowadzil
    DG musze wplacic na konto Urzedu Miejskiego oplate w wysokosci
    152 PLN.
    Na moje pytanie dlaczego musze taka oplate wniesc - odpowiedziala ze
    takie sa
    przepisy.

    Mam w zwiazku z tym do Szanownych Grupowiczow pytania:
    1. Na jakiej podstawie (akt prawny?) Urzad Miejski pobiera taka
    oplate?
    2. Czy w jakis sposob moge uniknac placenia tej oplaty (akt prawny?) -
    moze moge sie gdzies odwolac (jesli jest sens) i w jaki sposob sie
    moge
    odwolac?
    3. Jesli juz bede jednak musial zaplacic - czy taka oplate moge pozniej
    rozliczyc jako kup?

    Serdecznie pozdrawiam,
    Mariusz