  • 1. Data: 2004-04-21 10:39:14
    Temat: Rejestracja w US sam z kratka
    Od: "Hubert" <p...@p...edu.pl>

    Witam,
    jaka to ma byc forma tego zgloszenia (rejestracji)?

    Hubert

  • 2. Data: 2004-04-21 11:35:18
    Temat: Re: Rejestracja w US sam z kratka
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    > Witam,
    > jaka to ma byc forma tego zgloszenia (rejestracji)?

    Dzis dostalem pismo z EFL'u z propozycja jak to zrobic i wydaje sie dosc
    sensowne:
    1. Bierzesz umowe, ogolne warunki, wszystkie anseksy i harmonogram splat (+
    kopie - dodatkowo potwierdzone przez upowazniona w KRS osobe za zgodnosc z
    oryginalem, na notariusza juz nie mam ochoty wydawac).
    2. W USie podbijaja Ci wplyw dokumentow na umowie itd... a kserokopie im
    zostawiasz.
    3. Do tego proponuje male pismo przewodnie, ze w oparciu o art. 154 (mam
    nadzieje, ze uzylem dobrego:-) zglaszasz powyzsza umowe do rejestracji.

    Pozdrawiam
    Lukasz Goralczyk

    P.S.
    Pani z US twierdzila, ze wystarczy kserokopia umowy, druga, ze jeszcze
    przyda sie pismo przewodnie, trzecia nie wiedziala nic...
    Tak wiec: Kon jaki jest... Kazdy widzi...
    LG