  • 11. Data: 2007-09-04 21:51:06
    Temat: Re: Rozliczanie VATu za google adwords
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 4 Sep 2007, mvoicem wrote:

    > A tak swoją drogą, jak ma się zachować nievatowiec (tzn podmiotowo
    > zwolniony - poniżej limitu), jeżeli dostanie taką fakturę?

    Hm... pod art.113.13 nie chce podpaść.
    Czyli "normalnie" - doliczyć do limitu obrotu, ale zwolnione?

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2007-09-05 09:45:22
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Tue, 04 Sep 2007 23:51:06 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Hm... pod art.113.13 nie chce podpaść. Czyli "normalnie" - doliczyć do
    > limitu obrotu, ale zwolnione

    Czyli, ma normalnie wrzucić to sobie w KUP i tyle? Bez wystawiania
    żadnych DW, naliczania i odliczania? Czyli inaczej mówiąc "system" jest w
    plecy o VAT który byłby doliczony do faktury gdyby kupowała osoba nieDG?

    p. m.

  • 13. Data: 2007-09-05 09:52:01
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 05-09-2007 o 11:45:22 mvoicem <m...@g...com> napisał(a):

    > Czyli, ma normalnie wrzucić to sobie w KUP i tyle? Bez wystawiania
    > żadnych DW, naliczania i odliczania? Czyli inaczej mówiąc "system" jest w
    > plecy o VAT który byłby doliczony do faktury gdyby kupowała osoba nieDG?

    Na to wygląda, chociaż nasza ustawa jest dziurawa jak sito i nie za bardzo
    wynika z niej
    duch dyrektywy.

  • 14. Data: 2007-09-05 10:45:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 5 Sep 2007, mvoicem wrote:

    > Czyli, ma normalnie wrzucić to sobie w KUP i tyle? Bez wystawiania
    > żadnych DW, naliczania i odliczania? Czyli inaczej mówiąc "system" jest w
    > plecy o VAT który byłby doliczony do faktury gdyby kupowała osoba nieDG?

    Przyznam, że nie przekopałem całej ustawy, ale na 1. rzut oka tak
    wychodzi. Nie widać odrębnego nakazu opodatkowania niezależnego
    od zwolnienia lub niepodlegania, tak jak np. przy imporcie towarów.
    Ale może takie jest, tylko dobrze ukryte - ktoś wie? :]

    pzdr, Gotfryd