  • 1. Data: 2007-09-03 15:12:00
    Temat: Kupno samochodu na firme
    Od: Maciekkk <M...@i...pl>

    Witam!!!

    Chce kupic samochod na firme i wzucic go w koszty.
    Prowadze dzialalnosc gospodarcza i nie jestem platnikiem podatku VAT.
    Chce rowniez wzucic w umowe kupna sprzedazy wspolwlasciciela, ktory ma
    duze znizki ubezpieczeniowe ale nie ma nic wspolnego z moja firma.

    Czy umowaq kupna-spzedazy powinna byc na mnie i na ta druga osobe, czy
    na moja firme i na ta druga osobe?

    Jakie dokumenty powienienem przygotowac do podpisu przez sprzedajacego
    (chodzi mi o skarbowke), zaznaczam ze sprzedajacy nie prowadzi
    dzialalnosci gospodarczej.

    Bardzo prosze o szybka odpowiedz, za 2h transakcja :-)
    Pozdrawiam.