  • 1. Data: 2007-09-03 09:40:42
    Temat: Zasiłek chorobowy po ustaniu zatrudnienia
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    Witam
    Jak wyczytałem ze stron zus to :Zasiłek chorobowy przysługuje także po
    ustaniu tytułu ubezpieczenia chorobowego, jeżeli niezdolność do pracy
    trwała bez przerwy co najmniej 30 dni i powstała[..].
    W moim przypadku w niedzielę tj 02.09 minęło dopiero 30 dni. Były to 3
    zwolnienia lekarskie. 01-14.08, 15-28.08, 29-12.09. Ostanie ZLA wysłałem
    do zus dopiero 31.08.A właśnie piątek 31.08 dostałem przekaz pieniężny
    z ZUS i w nim piszą że jest to kasa za okres 01-14.08.
    Czyli generalnie jeszcze nie minęły owe 30 a już przekazali część kasy,
    czy to jest normlane postępowanie? W związku z czym nie wiedzieli że
    będę na zwolnieniu te 30 dni czy nie.Dlaczego od razu nie przesłali
    pieniędzy za następne L4 15-28.08?
    pozdrawiam
    marcin