  • 1. Data: 2003-04-02 22:46:31
    Temat: Rozliczenie PIT
    Od: "Marcin \(news\)" <anty@spam_delphins@poczta.onet.pl>

    Witam,

    1. jaka jest stawka w tym roku dla kosztów uzyskania przychodów dla osoby
    dojeżdzającej do pracy? - pozycja 35 w PIT-11

    2. mam dwa PITy-8B w jednym mam źródło z tytułu "Umów zlecenia i o dzieło"
    (5) a w drugim mam "Praw autorskich i innych" (7) czy na rozliczeniu mam
    zsumować odpowiedające rubryki ze sobą z tych dwóch pitów? Przychód +
    przychód, Koszty + koszty ...?

    Z góry dziękuję za odpowiedzi,
    Marcin

  • 2. Data: 2003-04-03 05:27:28
    Temat: Re: Rozliczenie PIT
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    > 1. jaka jest stawka w tym roku dla kosztów uzyskania przychodów dla osoby
    > dojeżdzającej do pracy? - pozycja 35 w PIT-11

    w tym roku to znaczy w którym?
    2002 - 1.443 zł 90 gr (120 zł 33 gr miesięcznie),

> [...]
    > (5) a w drugim mam "Praw autorskich i innych" (7) czy na rozliczeniu mam
    > zsumować odpowiedające rubryki ze sobą z tych dwóch pitów? Przychód +

    pierwszy do wiersza z hasłem Działalność wykonywana osobiście poz 53-57
    drugi oczko niżej 58-62
    (pit-37 oczywiście)