    From: "Andzej W." <a...@p...onet.NO.SPAM.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Rozliczenie PIT-37 - odliczenia/ulgi
    Date: Fri, 25 Feb 2005 13:39:04 +0100
    Sender: r...@f...onet.pl@dial-73.wroclaw.dialog.net.pl

    Witam

    Przepraszam za banalne pytanie, ale chcę się upewnic u znawców.
    Rozliczam sobie PIT - 37. W tym roku kilka miesięcy pracowałem na stałą
    umowę o pracę,
    troche na umowę o dzieło. Czy w tym roku nie mogę odliczyć (zastosowac ulgi)
    jak w poprzednich, dotyczących zakupu sprzętu komputerowego, pomocy
    naukowych,
    lekarza, opłaty za naukę itp.? Jestem studentem.

    Przeszukałem trochę serwisów, ale chcę się upewnić.

    Pozdrawiam
    Andrzej