  • 1. Data: 2005-02-25 12:39:04
    Temat: Rozliczenie PIT-37 - odliczenia/ulgi
    Od: "Andzej W." <a...@p...onet.NO.SPAM.pl>

    Witam

    Przepraszam za banalne pytanie, ale chcę się upewnic u znawców.
    Rozliczam sobie PIT - 37. W tym roku kilka miesięcy pracowałem na stałą
    umowę o pracę,
    troche na umowę o dzieło. Czy w tym roku nie mogę odliczyć (zastosowac ulgi)
    jak w poprzednich, dotyczących zakupu sprzętu komputerowego, pomocy
    naukowych,
    lekarza, opłaty za naukę itp.? Jestem studentem.

    Przeszukałem trochę serwisów, ale chcę się upewnić.

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2005-02-25 13:05:08
    Temat: Re: Rozliczenie PIT-37 - odliczenia/ulgi
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "Andzej W." <a...@p...onet.NO.SPAM.pl> wrote in message
> [...]
    > naukowych,
    > lekarza, opłaty za naukę itp.? Jestem studentem.

    tu masz odnośniki do informacji na temat ulg i odliczeń w 2004 i 2005.
    Przeczytać i zastosować ;-)
    http://www.mf.gov.pl/index.php?wysw=4&sgl=2&dzial=13
    3

    Magdi