  • 1. Data: 2002-10-15 09:06:20
    Temat: Rozliczenie sprzedazy nieruchomosci
    Od: o...@p...onet.pl

    Czesc,
    Mam pytanie dot. rozliczenia sprzedazy nieruchomosci -> mieszkanie -> przez
    wykazanie zainwestowania otrzymanych srodkow ze sprzedazy (zwolnienie z 10%
    podatku) w nowe mieszkanie. Chodzi o daty wplat zaliczki za mieszkanie
    sprzedane i wplat na nowe mieszkanie do developera. Umowa przedsprzedazy (akt
    notarialny) zawarty 8 grudnia a wplata nastapila 20 listopada - czyli ok dwa
    tygonie wczesniej. W umowie przedsprzedazy jest zapis: " ze strony potwierdzaja
    ich kwota XXX zostala juz wplacona" No i teraz pytanie, jesli ktos przebrnal
    przez troche zagmatwany opis: Czy urzad skarbowy nie bedzie sie czepial, ze akt
    jest z 8 grudnia w wplata nastapila 20 listopada?

    Leon

  • 2. Data: 2002-10-15 12:57:54
    Temat: Re: Rozliczenie sprzedazy nieruchomosci
    Od: o...@p...onet.pl