  • 1. Data: 2002-10-15 10:27:39
    Temat: Kurs NBP jak stosować ?
    Od: "KUCZYNSKI" <k...@a...pl>

    Hi.

    Jaki przyjąć kurs NBP do przeliczania rachunków zagranicznych ? Z dnia
    wystawienia czy z dnia poprzedniego ?
    Kiedyś napewno był to dzień poprzedni, i stosowna o\adnotacja pod tabelą
    ogłaszaną przez NBP. A dziś ?

    Pozdrowionka

  • 2. Data: 2002-10-15 14:31:48
    Temat: Re: Kurs NBP jak stosować ?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 15 Oct 2002, KUCZYNSKI wrote:
    [...]
    >+ Kiedyś napewno był to dzień poprzedni, i stosowna o\adnotacja pod tabelą
    >+ ogłaszaną przez NBP.

    Kiedyś to na pewno kurs sprzedaży i kurs zakupu były z *tego samego*
    dnia, natomiast kurs *średni* - był, tak jak piszesz, z dnia poprzedniego
    (i tak było pod tabelą). Jak jest mozna sprawdzić (nie, nie w tej
    chwili :)) - ale co do "tak było" jestem pewien bo kiedyś nieopatrznie
    miałem "nie ten" kurs na umowie i choć wziąłem z właściwej tabelki
    to ksiegowa kontrahenta odesłała fakturę :> (a co, zawsze dwa
    tygodnie do przodu...) bo był nie z tego dnia :] (różnica wynosiła
    coś 0.002%

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-10-15 14:54:25
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "KUCZYNSKI" <k...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wystawienia czy z dnia poprzedniego ?
    > Kiedyś napewno był to dzień poprzedni, i stosowna o\adnotacja pod tabelą

    Mysle, ze znajda sie zwolennicy obu "szkol" :-)

    A tak z ciekawosci, patrzyles co mowia o tym ustawy (rachunkowosc, podatki)?

    Karol