  • 1. Data: 2002-05-11 23:23:18
    Temat: Rozliczenie ubezpieczenia osobówki
    Od: Ika <f...@s...pl>

    Kochani!
    Właśnie przeczytałam w jednym ze starszych wątków
    (jestem od niedawna na grupie), że ubezpieczenie sam. osobowego
    należy rozliczać w ratach miesięcznych.
    Aż mi się gorąco zrobiło ...... :(
    Ja robiłam to jednorazowo. I w tym roku i w zeszłym.
    I co ja mam teraz począć?
    Czy jest jakieś rozsądne rozwiązanie?
    Z góry dzięki za wszystkie (p)odpowiedzi.
    Chyba dziś nie będę spać spokojnie :(

    Ika

  • 2. Data: 2002-05-12 05:59:56
    Temat: Re: Rozliczenie ubezpieczenia osobówki
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    czy samochod wprowadzony jest na ST - jesli tak to wydatki na ubezp. przy
    KPiR mozna rozliczac jednym zapisem .
    jesli rozliczalas samoch. limitem kilometrow nalezalo rozliczac miesiecznie

    jacek

  • 3. Data: 2002-05-12 17:24:44
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik jacek <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:abl077$r8m$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > KPiR mozna rozliczac jednym zapisem .
    > jesli rozliczalas samoch. limitem kilometrow nalezalo rozliczac

    A gdzie jest ten starszy wątek? Bardzo ciekawe dla mnie też. Ale jak JAcek
    mówi jak jest w ewidencji środków trwałych to jednorazowo z datą zapłacenia
    składki. A jeżeli jako samochód używany do działalności" czyli rozliczanie
    na podstawie przejechanych kilometrów to wszystkie wyadki (naprawy,
    ubezpieczenie) co miesiąc w specjalny sposób rozliczane.
    pozdrawiam
    WS

  • 4. Data: 2002-05-13 07:12:38
    Od: Ika <f...@s...pl>

    >A gdzie jest ten starszy wątek? Bardzo ciekawe dla mnie też.
    Ale się naszukałam, uff... Ale znalazłam, proszę:

    Wątek "Samochod na firme - prosze o pomoc" z 1. maja

    Pozdrawiam,

    Ika

  • 5. Data: 2002-05-13 07:12:40
    Od: Ika <f...@s...pl>

    > czy samochod wprowadzony jest na ST - jesli tak to wydatki na ubezp. przy
    >KPiR mozna rozliczac jednym zapisem .
    No, to mi ulżyło :) Mam go w ST. Mimo, że dziś 13., poprawił mi się
    humor - DZIĘKI!
    >jesli rozliczalas samoch. limitem kilometrow nalezalo rozliczac miesiecznie
    Nie dotyczy :))

    Ika

  • 6. Data: 2002-05-13 13:02:17
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Ika <f...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@4...com..
    .

    > Ale się naszukałam, uff... Ale znalazłam, proszę:
    >
    > Wątek "Samochod na firme - prosze o pomoc" z 1. maja

    > Pozdrawiam,
    >
    > Ika

    Dzięki Ika :))
    pozdrawiam