  • 1. Data: 2003-04-20 13:09:33
    Temat: DG, delegacja a noclegi ryczałt
    Od: wlon <w...@p...onet.pl>

    Witam

    Przeglądając dzisiaj grupę zauważyłem wypowiedź, która mnie
    zaintygowała, a ponieważ nie jest to dokładnie wyjaśnione, to poproszę o
    pomoc:

    - normalnie pracuję (na etat) i mam DG (jednoosobowa). Wypisuję sobie
    delegacje, jeśli wyjeżdżam, a robię to często. Czasami mam gdzie
    przenocować, a czasami kupuję jakiś hotel i wtedu wrzucam go w koszty
    (nie odliczam VAT).
    PYTANIE:
    - czy jeśli nie mam hotelu (np. nocuję u znajomych), to czy mogę te
    30zł/noc wpisać na delegację jako noclegi ryczałt?

    Pozdrawiam
    WLON

  • 2. Data: 2003-04-20 18:47:08
    Temat: Re: DG, delegacja a noclegi ryczałt
    Od: "Stasiek G." <s...@p...onet.pl>

    Jezeli jest to delegacja z twojej DG to zdecydowanie NIE.
    Stasiek

  • 3. Data: 2003-04-22 19:28:14
    Od: wlon <w...@p...onet.pl>

    Dzięki!