  • 1. Data: 2003-02-07 11:29:51
    Temat: Różnice kursowe z wyceny bilansowej
    Od: "Slawek" <c...@w...pl>

    PROSZĘ O POMOC : DOTYCZY TO ROZRACHUNKÓW Z KONTRAHENTAMI ZAGRANICZNYMI.
    ZAPŁATA ZOSTAŁ DOKONANA W GRUDNIU. TOWAR ZOSTAŁ DOSTARCZONY (ODPRAWA CELNA)
    W STYCZNIU. FAKTURA JEST WYSTAWIONA Z DATĄ GRUDNIOWA.MAM PROBLEM PO JAKIM
    KURSIE ZAKSIEGOWAĆ FAKTURĘ CZY PO KURSIE Z WYCENY BILANSOWEJ CZY Z DNIA
    ODPRAWY CZYLI Z KURSU Z SADU I KIEDY POWSTAJA ZREALIZOWNE RÓZNICE KURSOWE
    CZY NA KONIEC ROKU CZY W STYCZNIU;

  • 2. Data: 2003-02-09 22:23:14
    Temat: Re: Różnice kursowe z wyceny bilansowej
    Od: a...@p...onet.pl (Arjos)

    Dn 07 lut 2003, przeczytalem na grupie pl.soc.prawo.podatki:

> [...]
    >CZY Z DNIA ODPRAWY CZYLI Z KURSU Z SADU I KIEDY POWSTAJA ZREALIZOWNE
    >RÓZNICE KURSOWE CZY NA KONIEC ROKU CZY W STYCZNIU;

    Ja ksieguje wg SAD-u , roznice kursowe powstaja w momencie zaplaty- czyli w
    grudniu

    Przy okazji - wylacz CAPS LOCK !!!!

    --
    Na poczatku byl chaos,