    From: "morghul" <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Rozpoczęcie dzialalności gospodarczej
    Date: Fri, 18 Feb 2005 00:26:46 +0100

    Witam,
    złożyłem w Urzedu Miasta podanie o wpis do ewidencji, wpis odebrałem.
    Na wpisie podać trzeba było planowaną date rozpoczęcia działalności.
    Jakie konsekwencje ma taki wpis i podana w nim data rozpoczęcia
    działalności.
    Dodam tylko, że poza wpisem nie zostały poczynione żaden kroki, odebrałem
    tlyko wpis o oczywiście go opłaciłem. Nie występowalem o REGON, NIP itd.
    Czy mogę przekroczyć termin rozpoczęcia działalności podany we wpisie czy
    też zobowiązuje mnie on do opłacania ZUS'ów itd od tej daty?
    pzdr
    DawidT