  • 1. Data: 2004-05-18 15:50:30
    Temat: Rozwiązanie umowy o prac
    Od: "Halszka" <h...@g...pl>

    Witam
    Mam takie pytanie: czy jest skuteczne rozwiązanie umowy o pracę (w trybie
    natychmiastowym) przez pracownika poprzez pocztę elekrtoniczną (e-mail) na
    skrzynkę pracodawcy.

    Nadmieniam że pracownik przebywa na zwolnieniu lekarskim i nie kontaktuje
    się z pracodawcą.

    Pozdrawiam
    Janusz Skwracan

  • 2. Data: 2004-05-18 21:51:06
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy o prac
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 18 May 2004, Halszka wrote:

    >+ Witam
    >+ Mam takie pytanie: czy jest skuteczne rozwiązanie umowy o pracę (w trybie
    >+ natychmiastowym)

    Rozumiem że powód jest ?

    >+ przez pracownika poprzez pocztę elekrtoniczną (e-mail) na
    >+ skrzynkę pracodawcy.

    IMHO:
    - jest problem dowodowy. O ile pamiętam sama informacja musi "dotrzeć"
    a kwestia "papierka" jest wtórna. Ale to TRZEBA UMIEĆ UDOWODNIĆ
    (ze "informacja dotarła"). Maila... hmm...
    - chyba lepiej na .prawo :) pytać. "O który podatek chodzi" ? ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-05-19 20:56:42
    Od: "Halszka" <h...@g...pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

    > Rozumiem że powód jest ?

    Nie powazne oskarzenie o mobbing.

    > IMHO:
    > - jest problem dowodowy. O ile pamiętam sama informacja musi "dotrzeć"
    > a kwestia "papierka" jest wtórna. Ale to TRZEBA UMIEĆ UDOWODNIĆ
    > (ze "informacja dotarła").
    Mogla dotzrec ale czy zostala przeczytana? Mogla np. zastac przypadkowo
    usunieta, lub skasowana przez antyspamera itd, itp :-(
    Udowodnic mozna :-)! nawet nie tak trudno.
    Ale jest kwestia podpisu np. elektronicznego, takiego maila mogl wyslac dla
    kawalu np. kolega.
    Pozdrawiam
    Janusz S.