    From: Hanss <h...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Ryczałtowiec a kredyt hipoteczny
    Date: Sun, 3 Apr 2011 09:36:09 -0700 (PDT)

    Zdecydowałem się na kupno domu na którego zakup chciałem wziąć
    kredyt hipoteczny. Ponieważ w rozliczam się na zasadzie ryczałtu 8,5 %
    to w banku czekała mnie niemała niespodzianka ponieważ według banku
    który dla ryczałtowców stosuje swoisty przelicznik nie mam zdolności
    kredytowej :-(. Bank według swojego przelicznika określił że mam
    dochód w wysokości około 40% moich rzeczywistych zarobków. Żeby mieć
    zdolność kredytowa muszę zmienić sposób rozliczenia na KPiR lub
    liniowy na minimum 6 miesięcy.
    Co polecacie żebym za dużo nie stracił? Wykonuje w 100% usługi dla
    jednej firmy, mam koszty rzędy 100zł miesięcznie.Czy orientujecie się
    jakie są warunki przejścia?