  • 1. Data: 2005-03-07 22:57:38
    Temat: Rzeczy uzywane-sprzedaż-jak to legalnie robić?!!
    Od: "free" <a...@w...pl>

    Witam
    Dg ma polegac na sprzedaży rzeczy uzywanych (głównie od sąsiadów z zachodu).
    Pytanie-jaka forma opodatkowania i jak to najlepiej zorganizowac (prawnie)??

    Przekopałem Google i inne żrodła i mam jeszcze wiekszy mętlik w głowie.
    Zakupy są dokonywane od osób fizycznych (bez DG) na podstawie umów
    kupna-sprzedaży.
    Myslalem o komisie, ale nie wiem czy da sie to podciagnac pod ta forme
    sprzedaży.

    Proszę o porade.

    Marcin